Boijmans voor kids!

Museum Boijmans Van Beuningen in Rotterdam heeft een breed aanbod voor kinderen van verschillende leeftijden met vaste en eenmalige rondleidingen en activiteiten, workshops en tentoonstellingen. Zo kunnen kinderen meepraten over het beleid van het museum binnen het kinderbestuur, voor een klein bedrag een kunstwerk aanschaffen tijdens de aankooptentoonstelling Kunst4kids, en workshops volgen via de Boijmans Club. Zelfs de allerkleinsten kunnen zich verwonderen in het museum tijdens maandelijkse kidsrondleidingen, speurtochten en andere tours met museumknuffels.

Beeldmateriaal is voor pers kosteloos te gebruiken met vermeldingen van de fotograaf en de naam van het Museum of Depot Boijmans Van Beuningen. Voor meer informatie (https://www.boijmans.nl/pers).

Images can be used for press free of charge with mention of the photographer and Museum Boijmans Van Beuningen or Depot Boijmans Van Beuningen. For more information (https://www.boijmans.nl/en/press).